Till dig vars bil låg och nosade min lilla bil i rumpan nu på morgonen

Du kanske tycker om att bli påkörd och så, med whiplash och trasig bil. Men det gör inte jag. Jag vill gärna vara säker på att jag faktiskt inte kommer bli påkörd innan jag gasar ut i korsningar. Typ så. Och därför tycker jag det var ganska onödigt att du tutade så fort det blev en liten lucka, trots att det inte gick att se vilka bilar som faktiskt skulle svänga och inte. Väldigt onödigt.
Hoppas du blev irriterad av den extra långsamma åkturen bakom min lilla bil efter korsningen. I så fall kan vi väl säga att vi är kvitt, du och jag - HA!
 
P.S. Jag är helt bombis på att det var en karl i åldern typ tjugofem till sextiotre som satt i den där bilen. Någon som säger emot? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback