Höst-feeling

Nu måste väl ändå alla de där så kallade kallstenarna ha ramlat ner, för nu är det höst på riktigt. Alltså hösten är ju egentligen en väldigt trevlig tid, fina färger, klar luft och så. Men... den här kylan... inte okej.

Egentligen gillar jag att ha fyra årstider, alla har liksom sin charm. Problemet är bara att de kalla, mörka årstiderna är på tok för långa. Ibland undrar man ju varför man inte flyttar till ett varmare ställe...

Hur som helst. Med tjocksockar och tossor, flanellpyjamas, virkade sjalar, stora tekoppar och en hel drös värmeljus ska jag väl ta mig igenom ännu en höst. Och nu när älsklingen är bortrest kan jag ju skruva upp elementen en aning också...

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja du Emeli, jag kan bara hålla med dig. Den mörka årstiden är alldeles för lååååång. Ok med vinter, men den skulle vara lika ljus som sommaren så skulle det gå mycket lättare!

2014-09-23 @ 18:46:49
Postat av: systerslarvig

Precis, en vinter i lagom mängd skulle ju va helt okej :)

2014-09-25 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback