Tröttman

Vaknade strax före klockan sex idag. Nu ikväll alltså, klockan arton. Nog för att jag är gräsänka just nu och det är väldigt tyst i lägenheten, men sova HELA dagen utan att vakna en enda gång, inte ens ett toabesök, det är väldigt ovanligt. Borde nästan vara någon sorts rekord. Tröttman den tröttman... den har liksom tagit över. Allmänt trött och sliten, så kan man beskriva de senaste kanske två veckorna. Hoppar i säng vid nio-tio-tiden på kvällarna när jag är ledig (när hände det senast?!), sover som klubbad men känner mig aldrig riktigt utvilad. Och inte kan jag skylla på någon annan än mig själv heller eftersom det är jag som lagt schemat!

Joråsåatte... mat, dusch, brumma iväg och hoppa i landstingspyjamasen. Mer än så hinns det inte med idag. Kanske borde ställa klockan imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback