Preadventsstök

Stjärnor, stakar, krubba och lilla slingan på plats - check!

Men hallå där, tänker ni förstås, det är väl ändå en vecka kvar till första advent?!

Ja, jo, visserligen... Och ja, jag brukar vänta med allt sånt där till första advent. Men. I år har alla hämningar släppt. I år är jag lite wild and crazy och kör igång en vecka tidigare. Det är ju ändå nu veckorna innan jul det är mysigt att ha allt sånt framme. Efter jul vill man ju bara ha vårsol och takdropp!

Och fast det var väldigt frestande lyckades jag hålla mig ifrån att välja en adventspsalm till gudstjänsten idag... Men nästa tillfälle, då minsann ska det bli adventspsalmer så det står härliga till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback