Om just inget alls

Det har visst ekat lite tomt på den här bloggen ett tag, I know. Inte för att det saknats inspiration till inlägg, nä i huvudet ploppar inlägg upp lite nu och då men långt ifrån alla knappas in på tangentbordet. Jag har helt enkelt prioriterat annat. Julen till exempel. Med massvis av trevligt umgänge, massvis med goood maaat, spelkvällar, sovmorgonar, pulkaåkning och strömavbrott. Sen var det ju mellandagar också, med jobbnätter, ännu mer frosseri och så en mycket trevlig träff med "Ume-brudarna" (tyvärr minus S...) (och vi borde ses oftare hörrni!). Så vips blev det nyårsafton då min och J's familj var här och förgyllde kvällen i min lilla trånga lya. Och ja, sen "rullar det på" som man brukar säga...

Så vad vill jag ha sagt med detta? Well... ingen aning! Ett försök att intala mig själv att jag inte alls sitter för mycket vid datorn kanske? Och med det sagt är det dags att hoppa ur pyjamasen och hoppa iväg på second-hand-runda - gilla! :)


En omgång Tjuv och polis - som jag förlorade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback