Hur ser arbetssituationen ut i din mage?

Apotekets reklamfilmer där olika kontor representerar olika delar av magen, de med texten "Hur ser arbetssituationen ut i din mage?" på slutet. Jag vet inte varför men jag tycker de är helt genialiska. Nästan så jag måste skratta varje gång jag ser en av dem. Speciellt när jag tänker på hur min mage tvingas arbeta. Kan tänka mig att den skulle säga något liknande om den kunde prata: Hur tänker de där uppe på huvudkontoret egentligen?? Ja, det kan man verkligen fråga sig, hur tänker huvudkontoret egentligen...?! Mitt huvudkontor är antagligen så inriktat på att underhålla sockerberoendet att magen glöms bort.

Apropå sockerberoende... man kanske skulle ta och baka nåt gott... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback