Ännu en helg

Konstigt att helgerna ska gå så fort jämt. Svischar förbi i väldig fart. I fredags var det Fredax och igår firades fina lillebror som blivit så fasligt stor (årets första grillspett - mums!). Idag blev det faktiskt en liten springelispringtur i väntan på Vasaloppsspurten. Och imorrn är det redan dags för ny vecka.

Ikväll var jag i alla fall på ett så otroligt intressant bibelstudium så jag kan inte sova. Istället sitter jag här i sängen med datorn i knät och googlar runt på lite allt möjligt som vi diskuterat. Det är så häftigt att få dyka ner i en bibeltext och helt plötsligt hitta saker i texten som man inte sett trots att man läst den tiotals gånger tidigare. Tar man sig bara lite tid så är Biblen en helt otroligt spännande bok. Lite krånglig och trist emellanåt, jorå, men också väldigt väldigt spännande och fascinerande. Gud är så häftig!

Hur som helst. Nu är det dags att sussa på söta örat (så det blir morgon fortare och jag får träffa älsklingen - längtis!). Först ett stort grattis till världens bästa lillebror ---> GRRRATTIIISSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback