Hjärtövervakning och toalett-ryck

Moduler, 510, 525, sängplatsmonitorer, överföra patienter, vektorgranska, arytmilarmsplingplong och så vidare. Har varit på kurs med Kurt idag (fast Kurt hette något i stil med PO eller så) för att lära mig nya hjärtövervakningen. Vi fyra ska visst vara "super-users" - smaka på den titeln ;) Inget system kan väl vara sämre än det vi har nu så jag tror nog det blir bra det här. Ett litet problem bara... Hur ska man komma ihåg allt??! "Super-user"... Nja, ja vet inte ja... Till mina kära kollegor: kom inte till mig och fråga om råd för jag kan antagligen inte svara!

Hur som helst. Med det trötta huvudet fullt av EKG-grejs drabbades jag obarmhärtigt av ett så kallat "ryck" efter middagen. Timrå's sunkigaste toalett är numera skinande ren! Så skinande gammal gulblekt våtrumstapet-klädd toalett nu kan bli... Men väggar, golv, kattlåda, toastol och handfat är numera väldigt mycket damm- och smutsfriare än förrut. Duktigt va? Tror jag firar med lite banan, glass och älsklingens go'a chokladsås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback