Torka

Högsommarvärme = bloggtorka. Dags för lite regn snart för att "kicka" igång verksamheten i bloggvärlden? ;)

Jag kan inte annat än älska sommaren. Tror rent jag är kär i sommaren. I love it! Efter allt gnäll om kyla och rusk så försöker jag verkligen vara positiv till värmen, även om den just nu kommer i väääldigt stora doser... Men även om jag klagar ibland så njuter jag av värmen, solen och den underbart gröna naturen så mycket så jag nästan borde skämmas. Tror jag lever i någon form av sommar-eufori... Tack Gud för sommaren!! :)

Fem arbetsnätter kvar till veckan, sen semester. *Utbrister i Ronja's vårskrik - Aaaiaiiaaa!!!* Me like.

Kommentarer
Postat av: moster

Jag håller helt med dig kära systerdotter! Jag är också en fullständig sommarnörd. Jag bara älskar värmen och ljuset, framförallt dom ljusa sommarnätterna. Har faktiskt aldrig dragit ner en rullgardin i hela mitt vuxna liv, varken dag eller natt.

2011-06-12 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback