"Sista chansen nu!"

Är det någon som kommer ihåg det där Hugo-spelet som fanns när man var liten? Om jag minns rätt gick det på något barnprogram, där man fick ringa in och styra trollet Hugo via telefonen (jag tyckte alltid att de som ringde in var otroligt dåliga...). Hur som helst utropade Hugo "Sista chansen nu!" när man gjort av med nästan alla liv och den frasen har stannat i mitt minne (avdelningen onödigt att komma ihåg). "Sista natten nu!" ekar med Hugo-röst som ett mantra i huvudet, "Sista natten nu!". Sex timmar kvar, sen checkar jag ut hjärtsyster-hjärnan och låser in den i skåpet tills den tjugonde juli.

Väldans tjat om denna semester, I know, men det kan inte hjälpas. Jag bröt ihop en aning igår (J, jag fattar inte hur du står ut med mig!??) över dumma magen och dumma tröttheten, men nu börjar semestereuforin infinna sig igen. Den mycket välbehövliga semestereuforin. Rackarn's fiffig uppfinning det där med semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback