Tilling med trio

Igår kväll var jag och J på konsert; Tilling med trio. Oj så bra den var!! Finstämt, vackert, avskalat och uppmuntrande texter. Magiskt. Erik Tilling knäppte vackert på gitarren, Therese Börjesson sjöng med fantastisk röst och Sebastian Robertsson plinkade med flinka fingrar på keyborden. Måste nog ta och införskaffa Tillings senaste samlingsskiva!

Efteråt kände jag för att vara lite wild'n'crazy, så vi svängde förbi Donken. En milkshake, strips och paj klockan åtta på kvällen - snacka om crazy bananas! ;) Sen somnade jag i soffan klockan nio. Väldigt wild'n'crazy...

Idag verkar våren vara på ingång. Det liksom droppar inte från taken. Det rinner ner från istapparna! Och hörde jag inte lite fågelkvitter nyss? Kanske springskorna ska få motionera lite idag? Hur som helst längtar jag efter våååren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback