2011

Nytt år, nya möjligheter, nya bekymmer och nya skratt. Välkommen tjugohundraelva, med allt vad du har med dig!

I år har jag inte avgett några nyårlöften, men jag har några "personliga rekommendationer". Nyårslöften light liksom. Så, i år bör jag:

- Börja träna (en klassiker)

- Begränsa godisintaget till enbart helger (observera att kakor fortfarande är okej mitt i veckan - det äter man ju ändå inte så ofta... *harkel*)

- Sluta mitt maniska nagelbands-knåpande (nu när jag faktiskt lyckats sluta bita på naglarna - hurra till det!)

- Bli bättre på att vårda mina relationer med nära och kära (det finns ju faktiskt telefoner...)

- Sluta bygga diskberg (hur är det nu då, kan man lära gamla hundar sitta?)

- Blir bättre på att ta bort kattsanden som sprids i hela lägenheten (alternativt lära Koi att använda dammsugaren)

- Klara rubrikskuben med Kitty-motivet (lycka till med det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback