Om den Sibiriska iskylan

Kyla. Alltid denna kyla. Är det bara jag, eller börjar det bli dags för lite vår snart? Det här med vinter börjar kännas rätt uttjatat nu va? Visst, det känns betydligt lättare nu när det blir ljusare ute. Men varför måste det vara så in i baljan kallt hela tiden?!! Fryser på jobbet, fryser hemma, fryser utomhus och fryser i bilen. Halt på vägarna är det också, och inte kan man ge sig ut med springskorna i kylan heller. Eller så har jag helt enkelt en liten släng av hypothyreos?

Det får nog bli en tur till simhallen imorrn ändå. Ska minsann sätta mig i bastun och ladda med värme tills hårstråna på huvudet krullar sig!

Tur jag har ett eget personligt element där hemma i alla fall - älsklingen har nämligen en kroppstemperatur ganska många grader över min temp. Speciellt nu när stackars älskling är sjukling och lite febrig.


Kommentarer
Postat av: Linda

WORD!

2011-02-23 @ 13:23:04
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback