Dagens onödigt:

Raspig och hes i halsen, men annars relativt pigg satte jag mig i bilen och tuffade iväg till gruvan (a.k.a cardiologen). Tänkte att det är ju i alla fall skönt att förkylningen sitter väldigt lokalt i halsen och inte spridit sig till näsa/bihålor. Får rapport av min snälla duktiga kollega, loggar in på datorn och känner mig liksom på G. Men vad händer? Jo, en nysning lyckas ta sig ut och det är i alla fall i min värld ett välkänt faktum att en nysning följs av snorighet, även i förkylningsfria tillstånd. Så onödigt! Nu sitter jag alltså här med både raspig hals (tänk dig han den här vinprovar-snubben, Bengt nånting?, med ett sandpapper i halsen) och snorig näsa. Dumma nysning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback