Kungligt bröllop

I'm a sucker for love! Kan inte hjälpas, jag tycker om romantiskt dravel, jag blir alldeles varm inuti av förutsägbara romantiska filmer och jag gillar bröllop. Speciellt kungliga bröllop. Utan att gå in i diskussionen om kungahusens vara eller icke-vara, så kan jag bara konstatera att jag gillar alla dessa fantastiska klänningar och hattar som vimlar runt på bröllopen. Och vilken klänning Storbritanniens nyblivna prinsessa hade igår!

Hur som helst drömde jag att jag själv gifte mig inatt. Fast hela tiden kände jag att det var något som inte riktigt stämmde. För det första kom jag till slut på att jag glömt att bjuda mina bästa vänner till bröllopet. Och sen kom jag på att älsklingen inte heller var där, självaste brudgummen, han kom lite senare. Crazy bananas liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback