Måndag

Måndag. Ny vecka. Solen skiner och vi har fortfarande borgerligt styre i vårt avlånga land (men jag kan inte för mitt liv förstå varför SD fått så mycket röster?!). En dag som denna borde man väl sprudla av energi. Eller? Lite kaffe och en promis kanske kan kicka igång systemet. Hoppas, för i eftermiddag ska jag göra ett konditionstest och det skulle vara kul om man fick lite bättre resultat än "pigg åttioåring". Vi ska nämligen köra igång ett friskvårds-projekt på jobbet: "Tio år yngre på tio veckor" (vilket i mitt fall borde leda till pigg sjuttioåring...), så nu MÅSTE jag ju ta tag i det där med träning! Wish me luck...

PS. Tack syster för en härligt tjejig tjej-kväll igår! :)

Kommentarer
Postat av: Sole

Hörru, jag är sugen på att gå på bröllop! När slår du till? liten rastlös sole

2010-09-21 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback