Syster slarvigs önskelista

1. Att butiken Granit kommer tillbaka till Sundsvall. Pyssel-fingrarna kliar så fort man sätter foten i deras butiker.
2. Djuptallrikar från Iittalla.
3. Är säker på att jag skrev ner en till sak på listan förra veckan, men jag kommer inte på vad... Slänger in något annat istället: ny stor säng. Eller ny mysvänlig soffa. Eller varför inte ny lägenhet?
4. Kom just på vad nummer tre skulle varit: avlånga brödformar. Har ett filbrödsrecept som är så rackarns nyttigt så magen går i spinn bara man läser receptet - skulle vart bra med fiffiga formar till det.
5. Världens godaste te: Kashmir (glömde köpa det sist jag var i Umeå).

Jo, och så önskar jag mig såklart fred på jorden också.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen hej! Visste inte att du också bloggade! Och du verkar ha gjort det länge, ser jag, när jag tittar på ditt arkiv. Va kul! Skojig blogg! (och många utropstecken blev det här...)(och här kommer ett till): Kul att du tittade in på min!

Sofia

2010-11-22 @ 09:25:40
URL: http://bloggfia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback