Att vara (o)arbetslös

Egentligen är det inte konstigt att man blir less ibland. Först pluggar man (i det här fallet jag) nio år i grundskola. Tre år gymnasium. Och en massa sommarjobbande hit och dit. Direkt från gymnasiet till universitet i tre år. Började jobba fem dagar efter examen och sedan dess har jag inte varit arbetslös en enda dag. Jag är självklart enormt tacksam att jag inte behövt gå arbetslös. Men så är det väl inte konstigt att man blir lite less ibland heller...

Verkar dessutom som om jag slipper få sparken den här spar-omgången (så skööönt!!!). Så jag får väl vara beredd på att bli less några gånger till. Fast på ett positivt sätt förstås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback