Att handla mat i storpack

250 fiskpinnar
5 liter gräddfil
200 skivor hårt bröd
50 liter nyponsoppa
15 gurkor
24 liter mjölk
10 kilo potatis
99 tortilliabröd
8 kilo ost
osv osv...

STORhandling till fyrtiofem personer på sportlovsläger. Inte så lättpackat, men väldans roligt. Åre nästa!

Är fortfarande helt kraschad efter natten som var, slut i både kropp och knopp. Så nu sitter jag här i soffan och undrar; vad gör folk på fredagkvällarna egentligen?? Alltså, när man inte jobbar, inte är i kyrkan och inte är på Fredax. Vad gör man då?
Käkar tacos? Well... Findus fick bjuda på paj...
Bullar upp med godis? Två rutor mjölkchoklad är det enda huset kan frambringa...
Tittar på Let's dance? Nej tack!
Zappar över till På spåret? Aha! Nu börjar det likna nåt! Jag har ju i alla fall klarat Retur-frågan... en gång... :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag satt och kollade på frågesport på tv och broderade en förra fredagen. Jag kände att jag verkligen var representativ för min åldersgrupp... om jag vart pensionär vill säga.

2010-03-06 @ 18:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback