Det där med kärlek...

Jag har aldrig varit speciellt förtjust i småkryp och sport. Man kan nog säga att jag är lite för bekväm, lite för lat. I alla fall har det varit så förrut. Senaste året har jag dock omvärderat en hel del saker i mitt liv.

Till exempel spenderade jag en timme i söndags i lite duggregn, kikade på ett gäng som ivrigt sprang efter en boll mellan två mål. Ungefär en miljard knott var det där jag satt. Sen åkte vi hem och såg finalen i fotbolls-VM. Inte alls så tokigt. Skulle till och med kalla det en härlig kväll.

Sen i måndags, då packade vi minsann med oss picknicken och promenerade genom fuktig, svensk djungel ner till sjön. Broms fanns det där, i massor. Och myror. Och jag fiskade med mitt rosa spö i bikini. Supermysig dag!

Jag tror det finns ett namn för de här förändringarna som skett i mitt liv. Tror visst det kallas kärlek. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback