ICA Maxi

Jahapp, då har sjuklingen piggat på sig och solen tittar fram. Ska väl ta mig iväg och storhandla, sedan vidare mot en helg i stugan - skönt!

ICA Maxi är för övrigt ett av mina favvisställen i Birsta. Helt ärligt. Jag gillar helt enkelt att storhandla (om det inte är proppat med folk). Susa fram med kundvagnen mellan hyllorna, jämföra priser, hitta nya spännande smaker och fylla skåpen med godsaker - me like :) Minus den lilla ångesten som kommer varje gång man ska betala dock. Rackarnas vad dyrt det är med mat!

Att jag gillar just Maxi sitter nog i sedan studenttiden i Umeå. Skulle gissa att mitt och min kombo S skafferi var ganska mycket mer välfyllt än genomsnittsstudenten... Eller vad säger du S? :P

Bon weekend!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag älskar ICA Maxi! Storhandlandet börjar redan hemma för mig...när veckans reklambladet kommer!

2010-07-25 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback