Änglavakt

Vad skulle man göra utan änglavakt? Ett antal änglar fick i alla fall jobba övertid igår kväll när en älg plötsligt bestämde sig för att korsa vägen, mitt framför oss. Jag som satt i baksätet hann inte se mer än fyra långa ben, sen small det. Värst var det för stackars L som körde och fick en krossad vindruta över sig - huvva! Vill inte ens tänka på att Elliot kunde suttit i barnstolen på passagerarsidan...

Två stygn i pannan, glas i ögonen och lite skrubbsår för L. Träningsvärk i nacken för mig. Nu i efterhand, när förvirringen lagt sig, inser man att vi kom lindrigt undan...

Tack Gud för änglavakt!
Tack till dig som stannade och hjälpte oss!
Tack alla brandmän (kändes som ett dussin, minst), ambulanspersonal och poliser - ni gör ett toppenjobb!
Tack pappa som alltid ställer upp!


Bild från st.nu (jag står insvept i filt, nackkrage och toppluva bakom ambulanskillen)


Kommentarer
Postat av: Jullan

Men fyyyyy...tur att det gick ganska bra iaf!! Såna olyckor kan ju sluta riktigt illa!:/

2010-02-18 @ 16:17:01
URL: http://wildlake.blogg.se/
Postat av: Eva

Huvva, så du var med i bilen också. Såg att linda skrev om det på facebook. Hoppas att nacken mår bättre! Ta hand om dig nu!!

2010-02-18 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback