Påsklov


Fika-/bensträckarpaus i Ramsele. Blev nästan lite upprörd över den där skylten...


Kvällssolen tittade fram mellan moln och bergstopp.


Ser fint ut där borta tycker jag, utanför EU.


Smurf?


Blått verkar vara innefärgen för killar.


Skruva, skruva,, bli arg, skruva lite till... Sen kan man åka på skotertur!


"Mitt" vrålåk: Ski-doo. Fler än jag som tycker de här nyare modellerna ser ut som insekter?


Vilse i pannkakan?


Våffel- och övernattningsstuga. In the middle of nowhere...


Något för fjällvandraren.


Fiiika!


Eh?


Fina men svajiga broar, mitt ute i ingenstans.


Nästa Anja? ;)


Ett tydligt tecken på att man faktiskt är ledig: Man har tid över till att leka med godis... Här tuggar till exempel Marshmallow-kycklingen i sig Marshmallow-Kitty :)


Kommentarer
Postat av: Johan Möller

Kyckling??? Snarare nån i sällskapet som bjöd på en nipple-slip.

2010-04-15 @ 16:18:05
Postat av: Linda

What? Hahahaha!

2010-04-16 @ 12:36:31
URL: http://belleadore.blogg.se/
Postat av: systerslarvig

Jadu Mr Möller, måste vart "gulingen" i så fall ;)

2010-04-17 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback