Update

* Nyårslöftet: Efter ett enormt bakslag med naglar nergnagda till knogarna är jag på banan igen. Lång väg kvar dock så om du skulle träffa på mig med fingrarna i munnen - säg till mig på skarpen!

* Sängbordshyllan: Den sitter kvar :)

* Ett bättre jag: Well... det här är väl ett livslångt projekt som innefattar en hel massa olika delar. Kan väl säga såhär; har återupptagit förra sommarens powerwalk/jogging-projekt. Lite sent på säsongen, I know, men bättre sent än aldrig? Inne i andra(!?) veckan nu... Nu kan man dessutom välja låt på Mp3:n igen och det underlättar. Anberlin ackompanjerade dagens promenix - tummen upp! I övrigt väntar jag fortfarande på att jag ska vakna en dag med nyttiga matvanor och inget sötsug. Är fortfarande urusel på att kontakta mina vänner och kan inte hålla undan diskbergen.
Men men, ett projekt i höst är att få stenkoll på min ekonomi, börja spara seriöst och sånt. Spara är liksom inte min starka sida...

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hej! hittade dig i mitt arga bloggande...så nu tar jag och länkar till dig...ok? Lite upp till kamp känlsa i alla systerbloggar :-)

2009-09-09 @ 20:33:50
URL: http://liiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback