Systerslarvig funderar

- Är John Blund verkligen ful och äcklig?

- Vad består sömngrus av?

- Hur uppstår nya smittor, typ svininfluensan?

- Kommer vi alla få knorr och tryne nu när vi har misstänkt svininfluensa på avdelningen?

- Vem har beställt den här tryckande värmen?

- Varför är jag så jobbigt trött och seg? (kan kanske vara relaterat till ovanstående när jag tänker efter...)

- Varför måste landstinget ändra allt hela tiden? Helt nytt apotekssystem för läkemedelsrummet - tack så mycket!

- Varför passar inget till de nya fina, otroligt sköna byxorna?

- Blir powerwalken mer effektiv om man är arg?

- Vem har pajat min Mp3? (kan ju inte var jag...)

- När ska alla femtielva vägarbeten bli färdiga så man kan få promenera i lugn och ro utan sprängsten, traktorer och män i orangea byxor?

Och dagens stora femhundra-kronors-fråga:

- Vad ska jag göra med mitt liv???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback