Clownen luktar bensi... bajs

Igår luktade mitt trapphus fruktansvärt illa. Som avlopp ungefär, med en liksom sur touch. Lukten visade sig tillhöra en farbror. En farbror som inte riktigt orkat ända fram, hem till sin egen lägenhet, utan liksom bosatt sig på golvet. Där låg han och gjorde inget annan än sov och spred dofter.

Idag är farbrorn borta. Kvar är en ölburk, lite bajs (allvarligt?!), mystiska gula fläckar och en stickande, sur doft. Det luktar... ja, jag vet inte vad. Icke definierbart. Varken avlopp eller soptipp. Gam-fylla? Inte för att jag vet hur det luktar, men jag kan ju tänka mig att det är åt det här hållet.

Clownen luktar inte bensin. Den luktar bajs.

(Och så är vi alla glada att jag inte är duktig på att lägga upp bilder på bloggen... Eller hur?)


Kommentarer
Postat av: Eva

Huvva det där lät inte trevligt... mitt trapphus luktar bara brandrök forfarande efter nån försökte elda upp anslagstavlan. =/

2009-09-16 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback