Celeb-spotting

Jag och syster stapplar ut från mysiga Mekka med magar fulla av slisk. Korsar gatan. Korsar en till gata. Mot bilen på mörk, dyster tvärgata. Där. Ett TV-team som intervjuar någon med skalat huvud. Ett huvud som känns lite bekant på något sätt. Jo. Det är han, Svea Rikes folkvalda. Fredrik Reinfeldt.

Den 28:onde oktober 2009. Dagen då jag såg Sveriges statsminister. Live.

Syster: Är det inte....?
Jag: Jo! Man kanske skulle ta fram kameran...
Syster: Skulle haft kvar den överblivna mandelmassan... Va kul det vore att smeta in huvudet... Som glassen på J...
Jag: Mmm, i direktsändning... Jag har ju faktiskt kameran i väskan...

Det är ju liksom olika vad för tänk som ploppar upp i huvudet på folk ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha den var bra!! Den enda kändis jag sett i veckan var "mitt i naturen"-killen.

2009-09-29 @ 18:36:06
Postat av: Linda

Hahaha, ja ni skulle ha gjort det, då skulle ni också hamnat på tv, garanterat=)

2009-09-30 @ 12:53:29
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback