Dagens guldkorn

Duktiga lillasyster har skrivit tenta idag.

"Just skrivit tenta. Trodde jag hade tagit m mig ett äpple som mellanmål till kaffet, men det visade sig vara en lök..."

Min syster, i ett lök(!)skal ;)

Och just sådana där små meddelanden, det är ju sådant som gör vardagens lite bättre. Som berikar. Som får en att le. Precis vad jag behövde efter att ha vinkat hejdå till älsklingen och tyckte dagens kändes trist och grå. Sen dök E och E upp som räddande änglar också. Barnvagnspromenad - mycket trevligt sätt att få lite tid att flyga iväg :)


Kommentarer
Postat av: Erica

E och E tar gärna en till promenad någon dag!

2009-10-05 @ 21:10:14
Postat av: Katarina

Hehe, fick samma meddelande. Det gjorde också min dag! :)

2009-10-05 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback