Att klämma telefonlur

Jag har alltid varit lite avis på de som klarar att klämma fast telefonluren mot axeln och ha armarna fria för att göra annat. Dels är jag lite impad över att de klarar att göra annat samtidigt som de pratar (simultankapacitet? Ja tack!) och dels beundrar jag lite i smyg att de över huvud taget klarar att klämma fast telefonen. Jag har provat och det går bara inte. Inte alls. Har funderat en del på det där och den enda förklaringen jag kan komma på är följande;

Jag har för lång hals. Når helt enkelt inte ner till axeln tillräckligt för att kunna klämma fast rackarns telefonluren.

Hej giraff, eller vaddå?

Kommentarer
Postat av: Sole

När jag tänker på det så kan du nog ha rätt. I mitt handlar om att jag har för stort huvud. Sedär, livet är inte lätt.

2009-10-03 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback