Spring is in the air

Som utlovat - en uppdatering!

Årets Valborgsfirande genomfördes traditionsenligt hemma i kapellet. Gospelkör + Krantz&Krantz + dansgrupp(er) + korv + brasa + jättefyrverkerier + nattmöte + massor med trevliga människor = kanonkväll! "Kalla mig old fashion", men jag gillar traditioner. Varför ändra ett vinnande koncept? ;)



Har annars hunnit med ett Kenny Starfighter-maraton (yeah!), vidgat mina geografiska vyer, träffat nya människor, njutit av underbart väder och umgåtts med underbart sällskap. Vilken helg!

Hemma hos mammsen och pappsen har vårstädningen varit i full gång. Familjen städade, jag "dokumenterade" :) Barfotapremiär och årets första grillning - check!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback