Ordbajseri

Jamen det här blir ju urtrist. Att bara rapa upp samma saker gånger efter gång. "Hej jag pluggar" eller "hej jag jobbar" eller "hej jag sitter på jobbet och pluggar" - blä! Men, tyvärr ser mitt liv ut så just nu. Tack vare en stark insats av syster Luring igår är vår fantastiskt fina och enormt innehållsrika ordbajsar-poster klar till grupparbetet i alla fall. Nu är det bara slutspurten(?) på hemtentan kvar...

Som alltid undrar jag varför jag inte gjort klart den långt tidigare, men det är liksom ingen idé att grubbla. Ett konstaterande räcker.

Så vad i hela hissingen ska jag pyssla med i helgen och framöver?! Då är både Bike'n och studierna över. Betyder det att jag åter får min fritid? Ledig tid? Tid till att till exempel läsa en bok? Förkovra mig i lovsång? Hinna pyssla med roliga saker? Promenera???

Ja ja ja, jag gillar att ha några bollar i luften och lider egentligen inte så värst mycket... Skulle jag dessutom skippa det där med social samvaro och sömn så skulle tiden räcka mer än väl. Men allvarligt, hur kul vore det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback