Nattplugg del II

Lyckades knappa in några svar på datorn och känner att tenta-ångesten lugnat sig liiite. Tankeverksamheten har nått en kritisk nivå. Duger enbart till någorlunda intelligensbefriat arbete, på tok för låg för fortsatta studier. Så nu har jag två pluggfria dagar att se fram emot (nästan i alla fall, föreläsning på torsdag). Två dagar med efterlängtat sällskap :) Att gå från ett du och ett jag till någon form av vi men leva i varsin stad är ingen höjdare. Verkligen inte.

"Jag-kan-inte-sova-om-jag-inte-får-näringsdryck-tanten" har somnat (igen) och jag börjar bli ruskigt sugen på frukost. Kanske blir det en toast. Och kanske kanske lyxar jag till det med varm choklad (men säg inget till uskorna...). Att arbeta åt landstinget är verkligen glamoröst må jag säga! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback