Katten och bredbandet

Koi har, till mattes stora förtret, upptäckt internet.

"Om jag krafsar tillräckligt många gånger kanske jag kan få ut muspekaren ur skärmen."
"Eller så kan jag försöka tugga lite på den där blinkande saken som bokstäverna kommer fram ur, den ser kul ut, fast jag blivit bortschasad tre gånger."
"Eller så kanske jag kan smyga försiktigt fram och sätta mig mitt på tangentbordet, då borde jag få maximal uppmärksamhet och så händer det massa saker på skärmen också. Kul."
"Jahapp, då har man blivit bortschasad tio gånger - men hey, vem räknar? Kanske ska krypa upp på fönsterbrädan bredvid och bara sitta och peta lite på matte medan hon skriver..."

Den här är också en favorit: "Nä man kanske ska ta och krafsa upp dörren till badrummet så det blir jättekallt där inne tills matte kliver ur duschen."

Tack Koi för omtanken - inte.


Okej, en bild kan du få...

...men sen ska jag minsann leka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback