Nu flyttar jag söderut!

Idag har lillebror firats - grundskolan avklarad och grattis till det! Klart man är lite stolt som storasyster, bra jobbat bror :)

Det hela slutade i alla fall med enorm pizza-frossa och duktigt mätta magar. Trött som en lort är man också. Har försökt släpa runt duktiga magen och trötta huvudet fram och tillbaka i lägenheten för att försöka få ner prylar i väskan. Stockholmsväskan. För imorgon bär det av! Kul kul kul :D

Så, ta hand om er, sov gott och helt enkelt ha det bäst alla underbara människor! Nu blir det minisemester för min del och bloggtorka några dagar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sole

Va?! Menar du att din lilla, lilla bror har gått ut nian?! Han är ju bara en liten plutt ju. Eller så har jag missat några år. :)



Hade kung i Sthlm!

2009-06-13 @ 13:08:29
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅ vad jag är avis!!! Hoppas ni har det super, när kommer du hem egentligen? Miss you!

2009-06-17 @ 15:26:21
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback