Mot Landet Ledig

Tre timmar kvar till semester!! Känns konstigt eftersom det liksom är höstaktigt ute. Kallt, blåsigt, grått, regnigt. Bläigt! Hoppas på bättre väder imorgon när jag kliver på tåget och laddar för sköna dagar i Stockholm. Fast det kommer bli bra hur som helst. Även om det blir snöstorm (rätt osannolikt, men man vet ju aldrig). Jag får ju träffa min J ♥

Foppisarna spritade, koftan tvättad (vill ju inte att baciluskerna ska kolonisera alltför mycket under ledigheten) och alla trehundra lösenord till alla trehundra dataprogram uppskriva (litar INTE på att att minnet håller i fyra veckor).

Landet Ledig. Frihet. Fyra veckor god-morgon-när-som-helst-på-dygnet-liv.

Joråsåatt nu är man nog redo för lite ledighet ändå :)

Kommentarer
Postat av: moster

Grattis till ledigheten Emeli, själv ska jag slava på i två veckor till men den som väntar på nåt gott... Hoppas att du får det härligt i huvudstaden (det får du) men va´ rädd om dig så ses vi snart!

2009-06-12 @ 08:49:15
Postat av: systerslarvig

Tack bästaste moster! Om två veckor är det säkert bättre väder i alla fall, så håll ut! Ses snart :)

2009-06-12 @ 23:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback