Vart är det roliga??

Nu får det ta och hända något utöver det vanliga å det snaraste. Något som bryter det här trista ekorrhjulet av vardagsgrått. Något kul. Något extraordinärt.

Ikväll ska vi umgås och sjunga en massa lovsång i kyrkan - inte ens det känns speciellt kul. Har två attraktiva erbjudanden för imorgon kväll (inget trevligt alla-hjärtans-dag-gulligull, men ändå) - känns sådär kul just nu. Gudstjänst på söndag - hur ska jag hinna förbereda det då? Okej, just nu är jag alldeles för trött för att orka känna mig positiv, men det här är ju löjligt! Tror att jag är i behov av sömn, motion och lite socialt umgänge...

Blä för gnällträsk, nu går jag och lägger mig - God natt!

Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Socialt umgänge kan jag hjälpa dig med ;)

2009-02-13 @ 12:22:37
Postat av: Anonym

Det kommer bli så roligt ikväll! Jag ser verkligen framemot de, längtar efter att få sjunga tillsammans med dej å gänget igen! :D Jag tänkte bara försöka smitta av mej av min glädje på dej, hoppas att de funkade :D Kram!

2009-02-13 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback