Ny kamera!

Styrde kosan mot Birsta igår med en alldeles för lång lista med saker som borde inhandlas för pengar som inte finns. Inte av nöden krävande saker, men ändå sådant som borde investeras i. Och första inköpet blev en kamera. För pengar som inte finns. Bra.

Men, jag gillar att fotografera och använder min kamera en hel del. Jag vill ju gärna tro att jag skulle använda den mer om det inte blev så tråkiga bilder (vilket iofs kan bero på fotografen!), så jag har intalat mig själv att en ny kamera är en investering. Sagt och gjort. Försäljaren verkade ju kunna lite om ämnet i alla fall och priset blev ganska fördelaktigt. Sen var det en skicklig försäljare också, som snabbt styrde in min ovetskap till att jag bara behövde välja färg - taget! Sådant gillar jag :)

Jag är i alla fall äckligt glad över min rosa(!) kamera och har längtat hela natten efter att få komma hem och pillra på alla knappar. Med skyhöga förväntningar som bäddar för besvikelse. Men men, den har i alla fall fin färg...


Kommentarer
Postat av: moster

Toksnygg!! Jätteavis!

2009-02-25 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback