Drakar

Fredagkväll. Seger till Drakarna! Jag är verkligen ingen sportfantast, men basket är faktiskt en sport som jag gillar att titta på. Inte så jag följer resultat och så, men om jag blev tvungen att välja en sport att titta på resten av livet så blir det basket ;) Fartfyllt, snygga passningar, snygga mål och ja, långa vältränade killar (hihi). En lite mer entusiastisk publik hade dock varit önskvärd...


Saknade "Benny the Bull" igår... Här är en bild från förra våren när Scotty Pippen (har bl.a. spelat för Chicago Bulls och Dream Team) och Chicaco Bull's maskot "Benny the Bull" var här:


Om jag någon gång skulle åka till the big US of A så är det två saker jag absolut skulle vilja uppleva:
1. En "riktig" svart gospelgudstjänst, typ gospel a la Kirk Franklin
2. En NBA match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback