Landstinget - never ending story...

Så har landstingspolitikerna skitit i det blå skåpet. Igen. I jobbmailen cirkulerar massvis med upprörda brev och protestlistor finns uppsatta på varje avdelning. Vad ska det bli av allt detta? När kommer det här skeppet slutligen sjunka? Eller kan vi inte sjunka lägre? Och varför varför varför verkar politikerna så verklighetsfrånvända???

Hoppas verkligen media får nys om allt som händer i det här huset, vem bryr sig annars om vad underbetald vårdpersonal tycker? De som faktiskt måste stå ut med allt våra kära politiker bestämmer...

Och så hoppas jag att varken jag eller någon i min närhet behöver uppsöka sjukvård närmsta åren. För inom dessa väggar är det inte mycket till ordning och reda...

Kommentarer
Postat av: Jullan

Ja jag säger då det...vart ska det sluta????

2010-01-06 @ 18:31:27
URL: http://wildlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback