God morgon!

Man vaknar och vet inte vilken dag det är. Knappt vilken tid på dagen. Allt ser ju likadant ut nu för tiden; dimmigt till den grad att man knappt ser grannhuset, grått grått grått (knappt att det en kommer upp i nivån "dagsljus"), plusgrader och blött ute. Same shit, different day... Blä! 

Jaja, jag är i alla fall redan vaken och i full färd med frukostintag - det hör verkligen inte till vanligheterna att jag är igång så här "tidigt"! Kan tacka kusin L för en bra start idag (och det menar jag inte ironiskt), känner mig faktiskt rätt pigg och redo för dagen. En dag som bjuder på julklappshandel och julgodis-bak hos ovan nämnda kusin. Ska bil riktgit kul :)


Så till årets julskive-upptäckt: Bebo Norman - Christmas: From the realms of glory.
En kille med lite speciell, mysig röst. Lite Fernando Ortega-feeling på arrangemangen. Lite annorlunda och myspysig julskiva. Får fyra av fem toasters - kanonbra!! *tummen upp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback