Glad, gladare, gladast

Jag är glad. Precis just nu. Glad. Så skönt att kunna känna så, det känns liksom lätt. Och här är motiveringen till det nu väldigt lätta (och lite trötta) sinnet:

1) Jag får krama om älsklingen imorgon när han kommer hem från alldelesförlångtbortistan (äntligen!!!)
2) Jag är ledig. Dessutom oväntat mycket ledig i veckan pga utbildning (eller inbillning?)
3) Projekt lägenhets-sanering är avslutat med gott resultat (till och med köksskåpen och i ugnen är det rent!)
4) Det snöar (får gärna bli några minusgrader under natten för jag kom ihåg att stoppa i motorvärmaren)
5) Diskberget är eliminerat (bara liiite kvar ;P)
6) Ska baka saffransbiscotti
7) Har precis upptäckt Melissa Horn - hon är ju faktiskt rätt bra

Mer glädje åt folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback