All work, no play

Sovaskyndavidaresovaskyndavidaresovaskyndavidare... Så känns det. Hela veckan. Visserligen kuliga saker (mestadels), men det kan ju bli lite väl mycket av det goda. Så här ser mitt liv ut:

Söndag - Julfest och jobb
Måndag - Sova och jobba
Tisdag - Sova, träffa älsklingen och basket
Onsdag - Säga hejdå till älsklingen och hjärtsviktsseminarium
Torsdag - Julklappshandling och godistillverkning
Fredag - Lunch på stan, julklappshandling och jobb
Lördag - Sova och jobba
Söndag - Sova och ge sig iväg till församlingens årliga julavslutning (tillika grötfest)
osv osv...

Det positiva med massor inbokat är att tiden går fortare. Får liksom annat att tänka på än att jag saknar min Mr M så mycket så det gör ont i hjärtat. Eller ja... det finns ju i tankarna ändå... *längtar*

Nackdelen med massor inbokat är att lägenheten ser ut som en katastrof. Fullständig katastrof. Diskberget har växt i sisådär en vecka nu *harkel harkel* och Koi kan snart jaga dammråttorna som om de vore levande... Blä!


Joråsåatt... jag får väl återkomma när jag har något vettigt eller intressant eller fantastiskt roligt att förtälja i ett inlägg. Men nu ska jag gå vidare med punkt nummer Fredag - "jobba" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback