Stand by

Näe, kan inte låta bli ett sista inlägg innan jag lämnar bloggen i stand-by läge tills nästa helg. Sjukt trött, enorm hemlängta. Eller rättare sagt sänglängtan. Sömnlängtan! Liiite fjäll-längtan har jag lyckats bygga upp också - kul!

Fast det känns ändå lite trist att åka nu när jag faktiskt lämnar någon hemma. Ja, jo det är ju faktiskt så... kan avslöja att jag faktiskt träffat någon... En kille alltså... Någon som får det att pirra lite i maggropen, någon som får mig att sakna, längta, vänta... Någon som får McDreamy-listan att blekan en aning, samtidigt som nya egenskaper läggs till. Framtiden lyser plötsligt i ett nytt ljus, ett spännande och förväntansfullt ljus.

Så vad kan jag säga? Klippte luggen och träffade en grabb. Inte illa ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, var det så enkelt? Hoppas ni får det bra i fjällen! Pok

2009-04-13 @ 07:48:32
URL: http://belleadore.blogg.se/
Postat av: moster

Bra jobbat Emeli. Vi ser fram emot fortsättningen. Jag är verkligen glad för din skull.

Kramar!

2009-04-13 @ 18:03:50
Postat av: Linn

Jag ska också klippa lugg! :P

2009-04-15 @ 00:04:18
URL: http://linyn.blogg.se/
Postat av: Erica

Är det sant?! Men så rooooligt! Jag vill höra allt! kram

2009-04-15 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback