Sommar?

Så kom sommaren på besök till Västernorrland. Efter en jobb/sov helg tittar jag runt mig och ser människor i linne, kortbyxor och sandaler. Tittar nyvaket på min jacka, jeans, strumpor och skor. Vad hände? Hur kunde jag missa att det är 20 plusgrader ute?

Är det föresten någon som är ute efter en bikini? Kolla in Stadium. Där finns massor nu. Och jag lyckades hitta en riktigt schysst en till det förmånliga priset 73 kr! Sjuttiotre svenska riksdaler - som hittat! Då kan man ju stå ut med den där ångesten som krävs för att kunna prova den också...

Idag fick jag äntligen hämtat ut min rosa kamera också . Äntligen! Eller egentligen inte min... Efter att ha väntat på reservdelar i sex veckor fick jag nu en helt ny. Kunde kanske kommit på det lite tidigare va? Men nu har jag ett extra minneskort och allt annat kvar från den gamla kameran. Och hela paketet för noll kronor. Katsching!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trevligt att du fick en ny=) Du får väl skaffa senilsnöre till den här då så att objektivet håller lite längre=) Puss å kram!

2009-04-26 @ 20:38:25
URL: http://belleadore.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad trevligt att du fick en ny=) Du får väl skaffa senilsnöre till den här då så att objektivet håller lite längre=) Puss å kram!

2009-04-26 @ 20:39:55
URL: http://belleadore.blogg.se/
Postat av: Linda

Å snark jag förstod att det skull bli sådär, dumma datorer! :P

2009-04-26 @ 20:41:14
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback