Måndagsbarn

Däcksbyte? Check! Allt som skulle kunna krångla har krånglat. ALLT!!! Det är som sagt inte ofta jag blir arg. Idag var dock ett av det fåtal tillfällen då ilskan bubblade fram mer och mer allteftersom tålamodet sjönk undan. Reptilhjärnan tog över ett tag och ett koben svingat mot en rostig fälg lättade på trycket en aning, men phew va skönt att det är några månader till nästa byte!

Någon som vill ha en bil föresten? Den är billig nu. Mycket billig.

Men men, past is past. "Lägg ditt bakomflutna före dig!" Nu har jag parkerat i soffan istället och njuuuter av en ledig kväll. Måndagkväll dessutom! Har inte varit ledig en måndagkväll sedan jag vet inte när. Är det inte övning med lovsångsteamet så är det jobb. Ibland båda. Men ikväll. Ikväll får jag gotta mig i både Nytt läge (inredar-Karin har så schysst stil!) och Cityakuten.

Me like. Som ett måndagsbarn liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback