Hur tänker ni egentligen?

Har nyss betalat räkningar, en av mina ogillar-sysslor. ALLA verkar vilja ha MINA pengar. Pengar som JAG har tjänat ihop med mina egna små krokiga fingrar. Hallå?! Hur tänkte ni att det här skulle fungera, CSN, TimråBo, Vårdförbundet m.fl. Min lön är faktiskt BEGRÄNSAD!

Blä för räkningar. Känns som att dom bara blir fler och fler, dom ploppar bara mystiskt upp i slutet av varje månad... Är det ett tecken på att man håller på att bli vuxen måntro?

Adventsstjärnorna är i alla fall på plats. Jättemysigt, javisst. Men jag ser ju knappt tangentbordet på datorn! Mysbelysning i all ära, men ibland är det skönt med en 60 W glödlampa också... Räkningarna fick visst mitt humör att gå från solsken till Grinchen - tack för det.

Har dessutom en oroväckande förkylnings-känsla i halsen... Det krävs nog en gigantisk kopp te och MINST en kladdkaka för att bota det här... 

Kom just på att jag inte har ägg hemma... =/


Kommentarer
Postat av: Lindaluring

Man behöver inte ägg i choladbollar... ;)

2008-11-27 @ 21:25:24
Postat av: systerslarvig

Mycket bra tips! Tack =)

2008-11-27 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback