Bonusdagen

Det här är inte sant! Vad är det som dimper ner i brevinkastet idag om inte en (håll i er nu)... RÄKNING!! Denna gång bil-försäkring! Som att det inte var nog med allt igår??

Men, jag ska inte låta ett papper förstöra min dag. Vaknade tidigt idag (för en nattarbetare räknas 8:45 som tidigt), kommer inte ens ihåg när det skedde sist... Nu väntar en sväng på Coop och sen lussebak, brödbak och om energin håller i sig - pepparkaksdeg!

Och det bästa av allt är att jag hela tiden tänkt att det är lördag idag, men eftersom det är fredag så fick jag en hel dag som bonus liksom. Lördagen är fortfarande kvar och jag har inte en enda grej inbokad, behöver inte ens spela i kyrkan ikväll!! En stressfri helg är precis vad jag behöver... Tack Gud för det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback