Sexigt ointresserad?

Vilken otroligt konstig natt det varit på cardiologen inatt. Kan inte komma på något annat ord än konstig. Och all magsjuka gör att man känner sig lat när man inte kan hjälpa till som man vill med vissa patienter. Blä! Inte blir det bättre av att man sett ut som en dränkt katt inatt... Eller att en kollega åkte hem imorse med misstänkt magsjuka!

Nattens bra: lyckades sätta PVK på första försöket på en skinntorr svårstucken gammal man (självförtroende-boost javisst).
Nattens skvaller: "spelar svårflörtad" och "sexigt ointresserad" - vem hade någonsin kunnat tro att dessa fyra ord skulle användas för att beskriva mig?

Min spontana reaktion på sistnämnda; varför i hela hissingen skulle jag vilja spela svårflörtad??! Verkar väldigt dumt. Om jag är intresserad vill jag väl att den andra ska veta, eller? Och jag kan inte riktigt se det sexiga i att någon jag är intresserad av inte besvarar inresset....

Smaken är som baken ;)

Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Jag kan bara gissa vem som tycker ovanstående... skratt

2008-12-28 @ 12:08:28
Postat av: Linn

De där sistnämnda kommer du att få berätta mer om ikväll ;D

2008-12-28 @ 12:32:20
URL: http://linyn.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för hypen! Roligt att du läst/läser min blogg. Nu har jag hittat hit också, nice! Jag är tudelad till fenomenet blogg men någonstans fyller det ändå en funktion. Om inte annat för en själv. Terapi. Natt alltså, funkar det bra?

2008-12-28 @ 18:00:37
URL: http://www.ice-spot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback