Roomservice

Obotlig singel som man är, utan större förhoppningar om att någonsin hitta en trevlig grabb, så måste man ju ta tillvara de små guldkornen i vardagen. En av veckans höjdpunkter är onsdagkväll kl 20:00 - Roomservice. Dels för att jag gillar att pyssla med inredning, men också för att jag får återse "mina" Roomservice-grabbar. Det är mina killar det! Jordnära, händiga och med en stor portion barnasinne kvar. Var får man tag på en sån? Skulle det finnas en sådan kille i lämplig ålder och lämpligt singel - call me!

Tro nu inte att onsdagkvällarna är de enda ljusglimtarna jag har i min vardag. O nej, jag trivs med mitt lilla liv, men allvarligt - vem vill egentligen vara singel forever and ever??

Och en händig kille skulle ju sitta fint. Någon som kan utveckla och förverkliga alla mina, mer eller mindre bra, idéer. För idéer finns det mycket av. Kanske lite för mycket? Det krävs nog ett rätt stort boende för att få plats med alla... Vilket innebär att killen måste vara rätt välbetald också... Har jag måntro stött på ännu ett i-landsproblem? Oups!

Om någon hittar ett bot mot multiresistenta singelbakterier - call me then to!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får gärna be den personen, som hittar botet mot MRSB, att ringa mig med... :(

2008-12-05 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback