Julmys!

Kan det bli juligare än såhär?

Igår kväll gjorde granen entré i lägenheten. Hade egentligen inte tänkt ha någon i år, men mammsen och pappsen hade hittat en till mig ute i skogarna och då tackar man och tar emot :) Och tur var väl det. Julkänslan infann sig ögonblickligen! Ett par kuddar, ljus och en filt råkade följa med mig hem från IKEA igår också... Julskivorna snurrar så de glöder och utanför fönstret trillar snön sakta ner från himlen. Och det bästa av allt - har absolut inga MÅSTEN idag att stressa till. Inte ett enda!

Ikväll kommer mina hemvändande "homies" hit för lilla julafton också - ska bli så kul att träffa alla igen!!

Nu ska jag tassa vidare i tjocksockarna, klä granen, pyssla klart tryfflar, slå in paket och bara gå runt och mysa =) Så jag och Jöback lämnar er här mitt i julefriden - ha en riktigt mysig dag allihop!!


Fjolårets gran skymtar i bakgrunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback